Troškovi registra zaposlenih u državnom sektoru, kojeg za Vladu izrađuje Financijska agencija (FINA) samo bujaju. Vlada je u veljači donijela zakon o registru, najavila njegovu izradu do kraja ožujka i odobrila trošak od deset milijuna kuna. No, dva mjeseca kasnije ministar uprave Davorin Mlakar objavljuje da će trošak registra biti 35,39 milijuna kuna i to samo u razdoblju do 2013. godine. Osim što je izrada baze u koju će popisati vlastite zaposlenike, koje plaća svaki mjesec košta deset milijuna kuna, Vlada će u naredne dvije godine Fini za obradu podataka o zaposlenima u javnom sektoru plaćati po 11,61 milijun kuna godišnje. U Vladi nisu objasnili na koji način i kakve će to podatke o zaposlenima Fina obrađivati pa da to mora koštati 11,61 milijun kuna svake godine.
Troškovi registra zaposlenih u državnom sektoru, kojeg za Vladu izrađuje Financijska agencija (FINA) samo bujaju. Vlada je u veljači donijela zakon o registru, najavila njegovu izradu do kraja ožujka i odobrila trošak od deset milijuna kuna.
No, dva mjeseca kasnije ministar uprave Davorin Mlakar objavljuje da će trošak registra biti 35,39 milijuna kuna i to samo u razdoblju do 2013. godine.
Osim što je izrada baze u koju će popisati vlastite zaposlenike, koje plaća svaki mjesec košta deset milijuna kuna, Vlada će u naredne dvije godine Fini za obradu podataka o zaposlenima u javnom sektoru plaćati po 11,61 milijun kuna godišnje.
U Vladi nisu objasnili na koji način i kakve će to podatke o zaposlenima Fina obrađivati pa da to mora koštati 11,61 milijun kuna svake godine. Gdje se putem stvorio trošak od još dva milijuna kuna, od ukupno 35,39 milijuna kuna, nije jasno.
Zanimljivo je da su informatički stručnjaci u veljači kad je donesena odluka o potrošnji prvih deset milijuna kuna procjenjivali da izrada registra može koštati najviše nekoliko stotina tisuća kuna.